کیک خرمالو
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کیک خرمالو
نوشته شده در یک شنبه 24 آذر 1398
بازدید : 220
نویسنده : admin

منظور از لیوان همون لیوان دسته دار فرانسه است تخم مرغ هارو با وانیل و شکر بادور متوسط همزن میزنیم تا کرم رنگ و کشدار بشه و حجمش دو برابر بشه بعد روغن رو اضافه میکنیم با همزن خیلی کم حدود ۳۰ ثانیه میزنیم وگرنه پف تخم مرغها از بین میره آرد و بکینگ پودر و نمک و دارچین رو که قبلش باید باهم مخلوط کنید و سه بار الک کنید به تناوب یه مقدار از پوره خرمالو و یه مقدار از آرد رو به موادمون اضافه میکنیم و با لیسک آروم و به حالت دورانی مخلوط میکنیم تا تموم شدن آرد و پوره. . .
قالبمون رو با روغن جامد یا کره خیلی کم چرب میکنیم ارد پاشی میکنیم آرد اضافی رو می تکونیم و ۱۰ دقیقه داخل فریزر میذاریم (بهترین روش خوب در اومدن کیک از قالب)بعد درآورده و مواد کیک رو داخلش میریزیم و روی درجه ۱۸۰ به مدت سه ربع تا یک ساعت در فر میذاریم اگه لازم شد دو سه دقیقه گریل رو هم روشن میکنیم (فر حتما از قبل روشن شده باشه)
نکته:دمای فرها متفاوته پس حتما بعد از ۲۰ تا ۳۰ دقیقه در فر رو نیمه بازکنید و با سیخ چوبی کیک رو چک کنید اگه سیخ چوبی تمیز بیرون اومد که کیکتون پخته ولی اگه سیخ تمیز نبود در فر رو ببندید و بذارید بپزه و باز چک کنید
نکته: سعی کنید مواد کیک رو یه ساعت قبله درست کردن در دمای محیط قراردهید

 

منبع: اینستاگرام





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: